v 40&41

v 40
Måndag:  VILA Promenad 70 min
Tisdag: 15 min löpning+Gym-Rygg,biceps+mage
Onsdag: 10 min löpning+Gym-Ben
Torsdag: VILA
Fredag: BOLLNÄS ESS-
Core flow,Maxa formen
Lördag: BOLLNÄS ESS-
Utegym
Func.gym kettlebell
Löpskola
Vinyasa yoga
Söndag: VILA
 
Planerat v41 
Måndag: Gym-Rygg,biceps (Löpskola)
Tisdag: Gym-Ben+mage
Onsdag: Body balance (om jag vaknar)+Yoga
Torsdag: Gym-Axlar,bröst+mage
Fredag: VILA
Lördag: Gym-biceps+triceps
Söndag: Kettlebell
 
Nu börjar min nya 4-split :)
Ben
Rygg+Biceps
Axlar+bröst
Biceps+Triceps
Egentligen borde jag inte springa men jag älskar de och vill inte tappa flås och löpsteg till våren så kommer lägga in lite intervaller eller löpning som uppvärmning lite då&då. Ska försöka gå på yoga eller body balance 1 gång i veckan och minst 2 andra gruppass i månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0