Missade sömntåget och stod på perrongen hela natten...

När jag kom hem från jobbet 18.30 igår var jag så jäkla trött att jag bestämde mig för att skippa träningen och lägga mig tidigt,typ supertidigt kl 20. Åkte till affären,lagade mat,åt,surfade och kollade på tv.
Kl 23 la jag mig i sängen och läste lite.
23.15 släckte jag lampan.
01.00 hade jag inte somnat och så sov bara någon timme i sträck på hela natten...
Man brukar ju säga att sömnen går i cykler och att om man inte "hoppar på tåget" när det kommer så får man vänta på nästa. Mitt tåg kom aldrig i natt efter första missen...
SÅ nu ska jag ta en nap på 1.5 timme förhoppningsvis-sen gymmet :D
 
 
Väntat 3 arbetsdagar på min nya telefon,koooom då!
 
................ Fy fan.
Försökte sova i soffan då börjar grannen bredvid diska frenetiskt.
Lägger mig i sängen och då börjar grannen under spika.
Jag vill ha hus. Fast då har man kanske inte tid att sova middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0