Smoothie

Brukar avsluta dagen med en smoothie innan läggdags för att kroppen ska ha något att jobba med under natten, dagens höjdpunkt!
 
Grund:
-2 råa ägg... Inget farligt,jag lovar! Eller proteinpulver då men jag har supersvårt för att få i mig det och om jag skulle dricka det så skulle det inte vara dagens höjdpunkt :P
-1-2 dl mjölk alt kesella alt turkisk/grekisk yoghurt osv osv.
-1 dl hallon för hallon passar till alla smaksättningar :P
Ev någon sötning men jag tycker inte att det behövs.
 
Smaksättning:
- 1 msk kakao
eller
-1 kryddmått ekologiskt vaniljpulver,finns på ICA.
eller
-1-2 kryddmått lakritspulver,köpt på delikatessbutik.
 
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag önskar mig en blender i julklapp och nu önskar jag mig den ÄNNU MER!! Mums!

2012-11-19 @ 15:26:40
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0