Nya löparskor!



Inte så snygga och ganska dyra men det får det vara värt,dom va bäst av dom 3 par jag provade och sprang på löpbandet med (Intersport)! Jag pronerar ganska kraftigt så jag får tumma på budget och stil ;) (och det var dom enda som fanns i strl 36,annars va det 36.5)
Men som tur va hade jag presentkort och mamma sponsrade så det brände inte fullt lika mycket som vid fullpris.
Mamma är mitt största fan,sponsrar med kläder och skor och kollar nästan alltid när jag springer lopp :)

Tror att jag ska våga testa dom på intervallpasset redan i kväll!
BIG FAIL. Har haft känningar i benhinnorna sedan jag sprang på bandet på Intersport,spände rejält när jag satt på huk med en klient.
Nu hann jag inte mer än att värma upp innan det gjorde ont och jag utmanar fan inte benhinnesmärta... ;(
Jag kunde ju gjort något annat istället men jag blev sur och gick hem.. Haha.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jättefina ju! Jag köpte också nya där i dag. Tänk om vi sprungit på varandra?

2012-03-27 @ 19:12:11
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0