Årets första löptur utomhus :)

Lite lättare än vad jag trodde men definitivt inte jättelätt :P
Hade inte varit helt fel med lite astmamedicin innan heller.

5 km- 28.40 min
Medeltempo: 5.44
Puls: 175
Maxtempo: 4.12
Puls: 210
Kcal: 301
(Jämförelse 5 km förra året,samma tidpunkt,dock tredje löpturen:
5 km-302 kcal
Medeltempo: 06.00 min per km.puls 161
Max: 05.00 min per km,puls 172)-
Det går framåt :)

Är ju inte särskilt förtjust i kyla så jag har inte investerat i löparkläder vintertid,fick leta en innan jag hittade några lager:

Stor löparjacka---> liten fleecetröja---> långärmad tshirt---> linne med inbyggd bh+sportbh.
Frös som fan när jag kom ut men blev såklart snabbt varm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0