12 km

Hur kan jag glömma att det är onsdag och att gymmet har stängt mellan 13 och 16 igen?!
Gah,redo att springa kl 13.30... bara att planera om och springa ute...
Så härligt väder,körde bara linne och tunn löparjacka på överkroppen och de funka hur bra som helst!
Sprang 6 varv runt vågen för där är det mjukt underlag... Vågen är ett litet vattenhål i Bollnäs,mäter 1.8 km... Haha. Funkade rätt bra även om det va enformnigt... 
6 varv= 11.1 km och sen sprang jag hem. När klockan visade 12 km stannade jag men när jag kollade på historiken stod det 11.95,va fan! Här skiljer agnarna från vetet och jag tog på mig klockan igen och spurtade hem ;)

12.12 km-68.42 minuter
Medel: 5.40 min
Puls: 172
Max: 3.12 min
Puls 208 (?!)
Måste göra det där jäkla maxpuls testet snart,mycket spänd på hur hög den faktiskt är...
Kcal: 725

Förutom spurten på slutet höll jag jämn och fin hastighet och hade mantrat: "Uthållighet"
5 km på 28.35
10 km på 57.18
och 10.5 på 59.49= om tempot kan hållas,en halvmara under 2 timmar :D

NÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0