Utmaning deluxe-nervös

I lördags bestämde jag mig...
Jag ska springa halvmaraton den 5 maj!!
Uuh pirrar i magen när jag skriver de :P

Har ju planerat den distansen till september men bestämde mig för att "testa" redan i maj,se om det är något för mig.
Men varför går du inte ut och springer 2 mil bara?-Undrar ni då.
Jag älskar att stå i startfåran och jag älskar att springa om eller bli omsprungen :P
Om någon skulle fråga mig om de skulle satsa på att springa halvmara om 10 veckor med den träningen som ligger bakom mig skulle jag säga: Nej! Vänta.
Men jag är en junkie,junkie för att pressa mig själv,pusha och ha något att träna mot.
Kommer inte vara hård mot mig själv och sätta upp någon tidsgräns,jag ska ta mig runt och det ska kännas bra!!

PEPPAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0