Sen sist...

-Jobbat

-Suttit på tåg. Som vanligt.

-Kör "omväxlingsvecka" som jag så fint valt att kalla de... 15-20 reps istället för 6-8 som jag kör annars och går tillbaka till nästa vecka. 20 reps på 45 kg benböj var fint för självförtroendet!

-Längtat efter en toast som jag aldrig fick...

-Blivit förkyld som ett svin.

-Blivit berörd av Whitneys död. Min mamma hade Bodyguard-soundtracket när jag va liten och vi har skrålat I will always love you tillsammans hur många gånger som helst.
Och jag har aldrig haft en förfest utan att spela I wanna dance with somebody.

-Tittat på Kvällsöppet och blev irriterad över hur ful debatten va.
En sak som slog mig: LCHF-förespråkarna pratar om tallriksmodellen eller GI som om att läsk,godis och chips ingår i den kosten.
Samtidigt som motståndarna inte har en aning om vad LCHF innebär. En sak är jag väldigt säker på:
Inget barn ska äta på ett speciellt sätt,diet eller inte. Den pressen ska inte barn ha och ja,barn behöver kolhydrater.
Vad hände med Balans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0