Hemma!

Hemma efter två dagar på jobb! Försöker hålla humöret uppe och det går faktiskt bra just nu :P
Imorgon är jag hemma så idag har jag haft en härlig fredagskänsla!

Måste säga att Willys verkligen lyckats med hur de placerar varorna för att de ska locka kunderna till köp.
Idag kom Fredrik hem med tandkräm. "Tänkte att du ville ha den här,fräsch!" Fast vi köpte tandkräm förra veckan... och den är... Fräsch.
Sen plockar han fram en body lotion med ett glatt leende. Fredrik smörjer sig inte. Jag smörjer mig definitivt inte,har världens mjukaste hud (på kroppen,ansiktet is a mess) utan att röra en body lotion! Men men vi får väl börja smörja oss och dubbelborsta tänderna.
Tillägger att vi försöker hålla kostnaderna nere och inte köpa onödiga saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0