Göteborg&Fitnessfestivalen

 Grym helg! Så mycket skratt och trevligheter. Massa inspiration och jag såg ALLA.
Tänkte namedropa här men jag orkar inte just nu,har fortfarande feber och fryser fullt påklädd under två filtar...
 
Fredag:
Lååång roadtrip! Först buss i snökaos Bollnäs-Söderhamn sen gos i baksätet hela vägen. Långt stopp i Norrköping där jag och Malin blev kär,mycket vacker stad!
Efter 11 timmar på språng kom vi äntligen fram! Vacker utsikt och underbar mat på Incontro. Jag&Kjell gav oss ut och dansade på Park lane,kul!
     
 
Lördag:
 Förväntansfulll och fnittrig. Blev helt yr av alla profiler jag såg! Vilade någon timme,piffade,åt galet god torskrygg och gick på eftersläppet på banketten.
Söndag:
Sista rycket! Köpte böcker,kikade runt och såg SM i chins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0