Första träningen på 15 dagar!!

Började min julledighet med att kolla fel i tidtabellen och fick vänta 40 min utomhus. Varför gick jag inte tillbaka till gymmet? En snäll kollega skjutsade mig en bit på vägen, ironiskt va?
Tränat för första gången på 15 dagar!!! Även första gången jag följer ett upplägg som jag inte gjort själv men jag kunde inte låta bli att ändra lite ;-) -Uppvärmning: Solhälsningar och 15 kettlebellsving- Ryck-Frivändning-Benböj-Rodd superset med latsdrag- Omvända flyes superset med 5 burpees-Crunches-Planka på bollTog det lugnt men är helt färdig nu och tvärtjock i snoken...

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, tycker så synd om dig med förkylningen ! Skönt att du iaf är på bättringsvägen! Puss!

2012-12-22 @ 08:44:45
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0