V 43&44

Måndag: 40 min Morgonprom. Gym-Ben+mage
Tisdag: 15 min löpning+biceps,triceps
Onsdag: Gym-Axlar,bröst,mage.
Torsdag: 35 minMorgonprom VILA
Fredag: Gym-Rygg
Lördag: VILA
Söndag: Spinningutbildning. 30 min återhämtningsspin+40 min intervallspinning

Ja då var spinningutbildningen igång!  2 söndagar ska vi gå igenom allt som krävs för att bli instruktör och på den tredje söndagen ska vi "cykla upp" och då kanske man får leda lite pass! Vore skitkul :)

Måndag: Gym-Axlar,bröst.
Tisdag: 35 min Morgonprom. Gym-Biceps,triceps
Onsdag: Core (+utbildning) Löpning
Torsdag: Morgonprom. Gym-Ben
Fredag: Morgonprom. Gym-Rygg
Lördag: VILA
Söndag: Spinningutbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0