v 41&42

v 41
Måndag:
Gym-Axlar+biceps.
Tisdag: 30 min på löpbandet.
Onsdag: Gym med Jessica- Rygg,axlar(igen..)+mage
Torsdag: VILA
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: 40 min morgonpromenad. Kort Löppass-1800 m uppvärmning+8 backintervaller

Planerat v 42
Måndag:
40 min Morgonpromenad+ 65 min kvällspromenad VILA
Tisdag: Löpning på band,25 min.
5 min rask gång
5 min långsam jogg
5 min jogg
5 min löpning
1 min jogg (6 min/km)/ 30 sek löpning (4.48 min/km) OSV.
Onsdag: Gym-Biceps,triceps,mage.
Torsdag: 5 min rodd+60 min motionscyklning- "Stege"
Började på 2ans motstånd,cykla 1 min-höjde osv till nivå 8 och därifrån 7 osv.
Fredag: Löpband 25 min
Lördag: VILA
Söndag: Morgonpromenad. Spinning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0