LCHF

Själv är jag inte helt övertygad om LCHF än trots alla lovord.
Jag är väldigt fäst vid min frukt och mina grönsaker och har svårt för mycket fett,mår inte dåligt av kolhydrater och har inget sockerberoende men jag fladdrar alltid med öronen när det pratas om LCHF för att bli mer insatt,fler och fler väljer att äta mer fett och mindre kolhydrater.
Mina jobbarkompisar Sofia&Tobias skriver en blogg om livet&träning utan kolhydrater!
Mycket smarriga recept,så är du sugen på att testa LCHF läs deras blogg <----

OM ni äter LCHF,varför?
*Nyfiken*

Kommentarer
Postat av: Malin

I min utbildning som ssk så är lchf inget som rekommenderas till någon pga att det inte finns några studier på vad som händer med blodkärl, blodfetter osv på lite längre sikt.. Så jag röstar nej :-)

2011-10-24 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0