En pendlares dagbok

Måndag.
8.25 Klockan ringer.
8.55 Klockan ringer igen. Klär på mig och går ut på morgonpromenad med Lillbabs.
9.40 Hemma. Kokar ägg och hoppar i duschen.
9.50 Liten frukost pga lunchplaner! 2 äggvitor (gillar inte gulan),1 grapefrukt,1 kopp kaffe och halvt glas C-vitaminbrus.
10.30 STRESS.
10.40 Powerwalkar till tåget. Ringer Fredrik och checkar läget.
10.50-11.50 Tåg till Gävle
12.00-14.30 Lunch med Stina: Indisk linsgryta med couscous och myntayoghurt.
Efterrätt: Pecan cheesecake (muuums) och kaffe.
14.30-15.40 Tåg till Uppsala
15.50 Byter om och mailar och fixar lite på jobbet
17.00 Första träningen med en PT-kund. Gick hur bra som helst=svetten rann.
Personen har gått ned 0.5 kg i veckan med egen träning och mina kostråd- Jippie :D Skitstolt.
18.10 Byter om och slänger i mig en satsuma(s?). Tränar ben och mage:
Benböj,olika vinklar och vikt. Utfall med ett ben på bänk. Breda sidoutfall med viktskiva. Efelfanthop och bred böj med kettlebell. Mage på lutande bänk. Sned mage med viktskiva,fällkniv med pilatesboll, "muslimen" (namn? Crunches i CC) SKitbra pass, Måste varit cheesecaken som gav all energi!!!
19.10 Duschar och snicksnackar i omklädningsrummet.
19.20 Mat! Fullkornsspagetti och köttfärssås med morötter och squash
20.00 Går mot tåget
20.17-21.38 Tåget mot Gävle. En kille stirrar på mig fastän jag ger honom onda ögat. Byter vagn. Läser bloggar. Skriver träningsschema. Pratar med Fredrik.
21.50 Buss mot mamma
22.15 Hemma hos mamma. Pratar lite,äter en tallrik fil och c-vitaminbrus.
23.00 Ser på Sex and the city. Somnar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Är sjukt imponerad att du kan duscha på 10 min. det har jag aldrig lyckats med....

2011-10-25 @ 21:39:11
URL: http://idaols.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0