Snufsig?

Gah den lilla bacillbomen vann tillslut! Fredrik är nästan aldrig helt 100% frisk,det är alltid någonting på gång.
Jag som jämt skryter om hur frisk jag är och att jag varit förskyld 2 gånger på 2.5 år sedan jag tog bort halsmandlarna (innan det var jag förkyld 3-5 gånger om året + 2-4 halsinfektioner) Men nu så... Huvudet är tungt,näsan är snorig,det kommer små hostattacker och det är lite slem i halsen. Allt i mini-mängder but still...

Promenixaat med Lillbabs har jag gjort! Letar efter bra joggingrundror... Nu har jag två nästan exakt lika långa iallafall...
Kommer inte springa något längre lopp i år,det blir bara Vårruset med ett gäng härliga tjejer :D
Tisdag: Regn och tokigt mycket slask.
70 min promenad-5.71 km,Kcal 240
Medeltempo: 12.19 per km,puls: 93
Högsta: 03.54 per km, puls 112

Onsdag,Bättre underlag,blåsigt
63 min- 5.89 km, kcal: 233
Medeltempo: 10.45 per km, puls: 99
Högsta: 05.32 min per km, puls: 127

Det är halvkul att promenera med en löptik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0