Nöjd som fan-Vasaspinning 2011

Har precis avverkat 3 timmar och 34 minuter på spinningcykel! (Loppet var 3.51 men jag tog 3 kisspauser)
Sååå jävla kul! Första gången jag såg Vasaloppet faktiskt :P
Nu är jag mör,mådde riktigt illa när jag kom hem :S Brukar vara lite dålig på att dricka tillräckligt men idag var jag riktigt duktig,drack kanske för mycket? Va helt bakis när jag kom hem och käkade,mådde lite bättre efter 45 min vila men har varit lite sliten hela dagen.

Intag under loppet:

-3 liter vatten
-3 riskakor
-1 banan
-1 äpple
-2 havrekakor
-En smakbit på en proteinbar med det var kex i den,hua äckligt!
Tycker inte om blåbärssopppa annars hade det nog varit bra att varva med vattnet...

Puls:
Medel 130,pulszon 2- 53 % av maxpulsen
Max: 177,pulszon 4- 86 % av maxpulsen





<---Kisspaus 2,sveettt.

Hemma med diplomet,sur på Fredrik som inte kan ta ett kort utan att krångla :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Grymt jobbat :D

2011-03-06 @ 15:51:03
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0