en sån där dag

Blev lite stressigt imorse. Jag sätter alltid alarm på telefonen när jag ska gå till buss/tåg/möten osv.
När alarmet ringer har jag 15 min innan tåget går. Ibland är det jättemycket,ibland står jag naken och borstar tänderna och då blir det lite stressigare.
Idag var jag färdigklädd och skulle göra något. Är helt klar att gå men hittar inte telefonjäveln trots att den ringde nyss. Letar. Letar. Hittar den i väskan (jag hade ju tänkt till när jag la den där...) Går ned tre trappor och ut och kommer på att plånboken ligger i andra väskan. Springer upp och hämtar den-nu är det stressigt! Kommer ut och då går remmen på väskan av! Gah! Joggar till tåget,är lite av en Mcgyver och lagar väskan med en snodd.
Tåget blir 30 min försenat men jag halvsover iallafall 1 timme.

I skolan får jag reda på att inlämningen av den individuella uppgiften är framflyttad till imorgon,yey! Nu kan jag göra något bra av det jag har för jag blev riktigt pepp när vi fick tillbaka vårt första case,8 av 10 poäng och därmed högst betyg av alla grupper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0