Mumsig myshelg

Hoho vilken myshelg! I fredags åkte jag till Sandviken och mös med Mallan. Vi käka god lax,pressad potatis och sallad,drack gött vitt vin och smarrade lyxiga praliner,chips,vindruvor och ölkorv till Idolfinalen! Trodde inte att Amanda skulle vinna fastän jag hejade på henne... Har hejat på den som kommit 2a i typ 4 år nu så jag trodde att jag gillade underdogen ;P

Igår åkte jag till Gävle och hälsade på mormor på sjukhuset med kusin Emelie och mamma,hon verkade pigg fastän jag förstår att det gör jävligt ont :/
Sen hämtade vi upp Fredrik och köpte thaimat och bakade pepparkakor och gjorde världens godaste knäck :)

Idag har mys&träning stått på schemat.
Ledig imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0