Kärlek

Har fått ny kärlek till löpbandet! Vet att vissa kräks lite i munnen när de tänker på attspringa inomhus på band men jag längtar efter varje pass! Hatar ju kyla och vintern i allmänhet och har verkligen ingen lust att gå ut och springa på vintern så jag har ju nästan alltid löpuppehåll okt-mars och sen får jag ont i benhinnorna när jag börjar springa ute igen! Nu har jag inga känningar i benhinnorna och jag hoppas att om jag fortsaätter springa 1-2 gånger i veckan under vinterhalvåret att det inte ska vara sån stor omställning att springa ute 3 ggr i veckan till våren och sommaren.. För det blir minst 1 Vårrus (hoppas på att vi ska springa med jobbet också),minst 1 milslopp och Stockholm halvmaraton 2012 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0