Jullov

Dessa jävla avbokningar. En del av yrket som jag hatar.
Hade 8 kunder inbokade på 2 dagar och det blev 3 st totalt... Vissa är duktiga och ringer 24 timmar innan som det står i kontraktet men sen finns det vissa som smsar/mailar 1 timme innan utsatt tid.
Gör man så när man ska till tandläkaren? Eller träffa en vän?
"Träningen med dig är som ett möte som vilket annat möte som helst" sa en klient och jag önskar att fler såg det på det viset...

Nu har jag iallafall jullov :) 6 dagars ledighet :D
Imorgon: Städa,träna,köpa julklappar
Fredag: Tvätta,mysa,träna.
Lördag: Julpromenad,fira med Fredriks familj.
Söndag: Åka till Gävle,fira med min familj. Ferre hos Niklas,utgång? Jaaaaa! Enligt mina beräkningar har jag inte varit ute ute ute på krogen sen sista helgen i augusti...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni får väl debitera kunden om den inte avbokar i tid?

2011-12-22 @ 19:01:06
Postat av: Li

Ja men det spelar ju ingen roll när jag redan är på jobbet. Igår hade jag kunnat åkt hem 13.19 men eftersom jag fick så sen avbokning så blev det 17.19 :(

2011-12-22 @ 21:03:29
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0