Fyller år snart...

Fyller 22 nästa vecka och är klar med Hälsopedagogiska programmet nästa månad...
Jag önskar mig...

-Piercingsmycken
-Vinglas
-Pengar/presentkort till tatuering
-Presentkort på Ikea
-Presentkort på någon hudvårdsbehandling... Måste börja unna mig det,min hud är katastrofal.
-Någon personligt.. haha. Kanske ett kollage på några fina vänner eller så? =)
-Något att ha på väggen? hehe.
- Kokböcker.. Hälsokokboken?
-Träningskläder i strl 34-36
-Converse,helst gula eller grå (eller någon annan kul färg,inte: Vita,turkosa,rosa,lila,svarta eller röda ;) i storlek 35.5
-Örhängen som vanligt,desto större desto bättre!
-Blommor eller någon annan levande växt.

Kommer att uppdatera här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0