Senaste tiden!

Det här sammanfattar dom senaste veckorna: Lill-babs,sol&bad,vänner och kärlek!
 



 



I övrigt:
-Jag var 1 meter från Slash på Church Street!
-Enligt Bh-teamet har jag bh storlek 75 A. Okej då...
-Jag har haft mens i 11 år nu,halva mitt liv... och det är ju ett tag kvar innan det är över...
-Enligt mormors våg har jag gått upp 4.8 kg!!!!!!!!!!! GALET. 3 kg plus kan jag hitta på min kropp. Dom övriga 1.8 kg vet jag inte var dom är. Vätska?
-Angående ovanstående: Det är fan för varmt för att jogga va? ........


Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha, deras mått är ju åt helvete, jag skulle ha 75 i midjan, men en a-kupa skulle vara för stor.. Skulle jag sätta på mig en 75 skulle den ramla av rent ut sagt :P Vad har du egentligen? typ 70C?

2010-07-13 @ 23:02:33
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0