LÄNGTAR

V 27
Måndag: Cykla 1 mil
Tisdag: Promenera
Onsdag: Cykla 1 mil
Torsdag: Cykla 2 mil,Medeljympa
Fredag: Cykla 1 mil Promenera,hemmastyrka
Lördag: Promenera
Söndag: Promenera

Planerat v 28
Måndag:-
Tisdag: -
Onsdag: Cykla 1 mil
Torsdag: Cykla 2 mil,Medeljympa
Fredag: Cykla 1 mil, Promenera
Lördag: Promenera
Söndag: Promenera

Längtar efter struktur och svett som inte orsakas av den tropiska hettan!
Mamma och brorsan vägde sig på mormors hemska våg,mamma vägde 2.5 kg mer än vanligt och bror vägde 6 kg (!!!) mer än vanligt! Jag väljer alltså att anta att mormors väg laggar,jag har nog inte gått upp 5 kg.
Jag kan ju fortfarande ha strl 34 på byxorna på jobbet och jag blåser nästan iväg med cykeln när det är windy.
HAhaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0