Varningar...

Fick vända i dörren till yogapasset idag,för det var fullt.
Mina varningar från förra året är fortfarande inte borta så jag kan inte boka pass!
Jag har fått varningar genom att jag har bokat pass-dragit kortet och tagit på boka/avboka knappen istället för att skriva ut lappen.
Nu har jag sagt till 4 gånger och dom fittorna på friskis står som fån och skyller på varandra.
På fjärran sa man att jag skulle till torget.
När jag va på torget frågade jag om varingarna kommer försvinna. "Dom ska försvinna av sig själv ja...."
Är på Royal och vill gå på yoga-inga platser kvar,frågar om varningarna. "Gå till torget"
Jag gick till torget. "Nej dom försvinner inte av sig själv. Jag får inte ta bort dom,då kommer jag få skit. Du får komma hit på dagtid. Eller ringa"
GAH! Hur svårt ska de vara?! "Skit"? Vad är de i friskissammanhang??? Det som är så puttinuttigt...


................
Jag har satt upp intresse på en stor etta med uteplats i sätra.
En stor etta eller liten tvåa med uteplats vore optimalt med tanke på Lillbabs! Men jag trivs här på sörby och kollar lite på "skoj" bara. Till saken! Den som ligger etta på lägenheten har över 15.000 poäng!!! Galet! Då har personen antigen bott i gavlegårdarna i 27 år eller stått i kö i 41 år... hahaha!


Kommentarer
Postat av: Sarah

shit. så många poäng och vill bo i sätra? ;)

2010-01-21 @ 10:55:17
URL: http://svartasarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0