Nytt gynbesök-nu är jag negativ!

Idag ringde barnmorskan som jag besökte i tisdags. Hon berättade att mina prov "har gått sönder eller tappats bort"
Hon visste inte detaljerna. Jag måste alltså ta nya test.
Och hon frågade om mina symtom var borta nu.
VARFÖR i helvete skulle dom vara de?! För att hon tjatade och tjatade om svamp trots att jag uppgav helt andra symtom,tydligt att hon inte lyssnade på mig när hon helt plötsligt låter förvånad över det symtom jag har mest besvär av. Som om jag inte skulle ha sagt det från början!
Så nu ska jag dit igen-till den manliga läkaren på onsdag.
Känns väldigt onödigt och dumt :( Två gånger på åtta dagar...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hade problem och gick till en gynekolog en gång förut och de tjatade också om svamp trots att jag behandlats för det åtskilliga gånger redan och det ändå kommer tillbaka.



Det enda de sa var att det troligtvis var svamp av en kronisk karaktär och att nästan alla tjejer har problem med detta i flera år i vissa stadier i livet.



PROBLEM är väl nyckelordet här kan jag tycka, men jag fick ingen hjälp för det. Blev bara borstad åt sidan ... jävla as. :O

2010-01-12 @ 12:21:25
URL: http://svartasarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0