Bikkinutti

Mina bikinisar har kommit!!!
Nu vill jag ta upp resväskan från källaren trots att vi inte ska åka förän den 30 mars!
Hihi!



Nöjd med båda men tanken är väl att jag ska vara liiite tightare till resan :P
Socker är min svaghet,lakrits,choklad,desserter och bakverk.. Sånt socker! Men det är inge match när man väl bestämt sig,mind over matter så att säga!
Februari och mars blir sockerfri! Ev sötsak på Lillebrors 20 årsdag den 15 mars!
För mig handlar det mer om att genomföra något man bestämt sig för och inte själva sötsuget och avhållsamheten...
Dock kommer jag inte vara "alkoholfri" denna gång (alkohol är socker men knappast min svaghet),händer det något kul (födelsedag,temafest osv) så kommer jag att dricka. Jag är inte någon partypingla annars heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0