träning

Planerat v 49
Måndag:
Träna axlar och triceps+mage-hemma. Har byggbart hantelset.. får se vad det blir :P
Tisdag: Simma med Ida!
Onsdag: Vila  Gym-Rygg och biceps
Torsdag: Gym-rygg och biceps  Kondition av något slag.. får se vad som hinns med... Har tenta,ska träffa Madde och på kvällen är det tentafest. Dessutom har jag Lill-babs!
Fredag: Gym-Ben+mage Cirkelfys med Stina :D
Lördag: Vila Promenad (JULBORD med Fredriks jobb :)
Söndag: Vila Promenad

V 50
Måndag:
Vila :(
Tisdag: Gym-Bröst,axlar och triceps+mage
Onsdag: Spin/medel 75 min
Torsdag:Vila
Fredag: Gym-rygg,bices+mage
Lördag: Vila
Söndag: 2.5 timmars vattengympa

Kanske köper gymkort i Bollnäs den här veckan! Är så jävla trött på det här! Så fruktansvärt värdelöst att träna 4-5 gånger i veckan så åker jag till bollnäs och kommer inte ens ut på en promenad (jag HATAR kyla). Idiotiskt att träna bra och sen NADA på 4 daga liksom.

Planerat v 51
Måndag:
?
Tisdag: Gym-Ben+mage (Om jag åker till gävle på kvällen)
Onsdag: Kondition
Torsdag: Gym-bröst,axlar och triceps+mage
Fredag: Promenad
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0