Dan före dan

Ida var så rolig när hon lillgammalt igår sa: Jag kan inte fatta att idag är det dan före dan före dopparedan!
Sötis! Min bästa adept <3

Blev ganska sur igår när "jobbet" på gymmet blev inställt och jag får reda på det 5 min innan det skulle börja! GRR.
Är lite mindre stressad idag,har skrivit 0.5 sida på 30 min vilket borde betyda att det inte ska vara några problem med 4 sidor på 5 timmar. Sen ska jag kötta benen på gymmet och därefter åker jag till min prins och sötaste hunden!

Imorgon jobbar jag 21.30-07 sen blir det utgång i Bollnäs på juldagen så det här är det sista från mig denna vecka ;) GOD JUL!!!
 2008
 2007

Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar dig och Lill-Babs en fin Jul och ett gott nytt år :)

2010-12-23 @ 10:25:49
URL: http://heffaklumpens.wordpress.com/
Postat av: ..:Sarah:..

GOD JUL SÖT-LI

2010-12-24 @ 11:54:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0