Yttligare en topphelg?

Ja! Tror att yttligare en topphelg börjar redan idag!
Fika med Sarah,åka till Bollnäs,käka på Akropolis med Malin och sen mysa.
Imorgon blir det vin och grillat!

Idag har jag grupparbetat och skrattat.
"Ja jag brukar alltid förlora... men det är ju för att jag så gärna vill vinna!"

Igår åkte jag och mamma lite spontant ut till Köpis.
Blev 4 par trosor,1 bh,2 träningslinnen och 2 toppar för mig! :D

Prisjägaren var i farten ;) Men det är fan pinsamt att kika på kläder med mamma. Priset är ALLT.
Spelar ingen roll hur fult eller ofunktionellt plagget är-är det de billigaste ska hon ha det och hon är en sån där pinsam person som frågar expiditen om "är det här också på rea?" fastän det så uppebart inte är det.
Vi gick förbi Gina tricot på väg till Lindex:
-Det var bra rea på Gina i stan.
-Eh ja jag såg 49 kronors skylten!!!
-Mamma... Med "bra" rea menar jag att det är snygga kläder... Inte att det är billigt...
AJA jag vet ju var jag har fått mina ekonomiska/snåla sida ifrån. Jag är produkten att de två snålaste och gnetigaste personerna jag känner...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha, Också mötte du Ammi som köpte barnhängslen till sig själv för en tia ;P Kul att se dig igår! Kramar!

2010-04-29 @ 15:14:16
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0