Dubbel trubbel

v 15
Måndag: Yoga + 1.5 timmes promenad med Helen
Tisdag: Station/medel
Onsdag: 2 timmar promenad med Sarah+ Jogging 27 min
Torsdag:  Vila
Fredag:"Gym"(4 övn överkropp)+ spin/medel Skivstång
Lördag: 23 min jogg Spinning
Söndag: Gym+ 1.5 timmes promenad med Madde Vila
Bra vecka,så skönt att vara igång efter svullsemestern :D

Planerat  v 16

Måndag:Jogging+ Yoga
Tisdag: Gym+ Spin/bas
Onsdag: Jogging
Torsdag:  Station/medel (Vet inte om benhinnorna håller här men har fått span på en söt kille som brukar gå på passet och jag såg honom på stan idag och vi sa hej,hihi) Annars går jag nog till gymmet istället.
Fredag: Spinning
Lördag: Intensiv
Söndag: Vila,ev promenad
Varför har jag planerat så mycket/dubbelt? Ska tatuera mig v 17 på ett ganska utsatt ställe vid träning och man får inte svettas för mycket på tatueringen (och jag svettas MYCKET! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0