KAOS

Oj vilket kaos!
För det första kom mamma och hämtade mig 30 minuter efter utsatt tid. Sånt gör mig arg,speciellt om man inte ringer och säger att man är sen!
Väl ute i oslättfors stannar hon inte där hon ska stanna utan åker typ 3 km för långt trots att hon har dåligt med bensin.
Kommer fram till dit vi ska och hittar svamp på en gång! Lillbabs brukar ströva på egen hand och nu står hon vid bilen-vid vägen. En bil kommer och vi skriker åt henne att komma! Hon är i sin egen lilla värld och springer EFTER bilen istället.
Mamma som står närmare börjar springa och hon ramlar-och bryter armen.
KAOS med andra ord. Det var bara att lämna kantarellerna och jag körde henne till sjukhuset. Nu är jag hemma och jag hoppas allt går bra för lilla mamma. Det värsta är nog att hon gick på 4 veckors semester- IGÅR! Stackarn.

Kommentarer
Postat av: madelene

Men herregud!! Stackars lilla mamman!

2009-07-29 @ 22:25:24
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: stina igen

Men gud vad hemskt!

Fn stackarn precis vid semsetern också :(

2009-08-04 @ 22:45:38
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0