Juldagen

Uppdaterar om min julafton imorgon,orkar inte nu. Har degat i soffan och ätit knäck.
Vet inte om jag ska ut ikväll,hoppas det. Var en månad sen nu.
Nyårsafton är fortfarande oklart.

Julklappar:
Totalt 2020 kr
"Slurp" Drinkar och tilltugg
En bok om choklad
Två par stooora örhängen ;)
En sjal
3 blockljus
Stor neccesär
+ 3 böcker och en Bh i avregods.
Ville nästan grina när bh:n satt bra i 75 A,hade a-kupa på min allra första Bh vid 10 års ålder sen har jag inte haft det nå mer... tills nu :S Tror att den här jag ärvde var ganska stor i storleken,faktiskt ;)


Nu:

Mat,inte julmat :D
Fika

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

låter som en massa bra presenter :D

2009-12-25 @ 22:29:19
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0