Fredagsmys

Är jag 21 år eller 61 år gammal?
Tvättstuga en fredagkväll,lagar risotto som jag ska avnjuta med lax,köpt blåmögel ost och ölkorv som jag ska äta till Idol efter att jag ätit hallon/mango/vindruvor med vaniljkesella.
VEM ÄR JAG?!

Men å andra sidan tycker jag att det är grymt töntigt att ringa från en fest i en högljud etta för att fråga hur det är!
Som att man bara vill säga att man festar. OCH?! Nog för att man är ung men man är fan inte ung för evigt.
Jag kommer inte att få skrumplever iallafall.


.............
Har röstat 3 ggr på Calle. Förra året röstade jag 8 ggr på Alice men lik förbannat vann den jävla tönten Kevin som ingen vill lyssna på! I år är det iallafall två coola killar i final,gör inget om Erik vinner men jag hejar på Calle!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha ja du Li, vi är nog mentalt lika gammal ;) men jag tippar nog på lite mittimellan 21 och 61 .

2009-12-11 @ 19:03:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0