Fredagen

Känns som att alla planer jag haft i veckan gått i stöpet...
Ingen fika på Film Gävleborg idag,blir träning istället,tror inte att det blir någon jogging med mamma imorgon.
Vi ska till Dollar store,Erikshjälpen och kanske äta ute... Och baka pepparkakor! MYS.

Ikväll har jag tvättstuga (17.30-21.....NEJ kom på att träningen är 17,helvete.)och ska kolla på idolfinalen alldeles själv...
Har inte varit lika investerad med känslor iår som tidigare. Det har varit så hög klass (INTE Eddie,Rabih eller hatobjektet Camilla) så jag har har inte fått någon riktig favorit. Kanske att jag hejar lite mer på Kalle eftersom han har utvecklats så mycket... Men Erik vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0