Armhävningar!

Jag brukar köra hälften armhävningar på knäna,hälften tårna när jag jympar.
Börjar med 10-15 på knäna och sen gör jag så många jag hinner på tårna vilket brukar bli 10-14,rekordet är 16.
Idag tänkte jag om och började på tårna. Gjorde hela 23 stycken!!! Nästa omgång gjorde jag lika och hann med 22st!
Alltså 45 armhävningar på tårna idag,inga på knäna:D Glad! Hur strikta dom var är en annan femma men jag är så stolt!!

Äckligast idag: Man 55+ med håriga lår som gör rumplyft i shorts... Uaaaah.

Roligast idag:
Alla andras armhävningar.
"Sälen"-man rullar fram på låren.
"Jucket"-raka armar,stjärten guppar upp och ned.
Ska försöka illustrera det om jag får hjälp med kamera,det ser helt galet kul ut.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

tåhävningar, jag blir impad! :)

2009-12-17 @ 09:14:08
URL: http://kajsahj.blogspot.com
Postat av: Kajsa

ah, btw: är det på friskis/svettis dendär håriga mannen i skjorts finns? han på intensiven som har röd tröja och gröna shorts och som ALLTID gör fel och alltid luktar svett(extremt mycket svett!)!!??

ISF har jag äcklats av honom jag med, juue

2009-12-17 @ 09:16:47
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0