2009!

Ingen rolig lista... Mitt år har sugit röv.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag flyttade till en egen lägenhet!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inge vidare löften... Skulle börja leva lite mer. Misslyckades totalt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kompis till en kompis fick kotte.
Min bästa barndomsvän fick barn,men vi har inte pratat sen vi var 15 så-nej ingen av mina vänner fick barn. Dock tusen bekanta födda 87-89 har fått/ska få barn LÄSKIGT!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien med mamma och lillebror i maj!


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett liv? ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt faktiskt...

8. Vad var din största framgång 2009?
Att bo helt själv! Och att jag lyckades spara ihop 20.000 kr på studielån och sommarlön på 7 månader! Sparsam är ordet :P

9. Största misstaget?
Att vara borta från skolan så mycket...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick panikont i ryggen i september och då trodde jag att jag skulle dö :l Annars har jag varit väldigt frisk =)

11. Bästa köpet?
Kameran även om vi inte kommer överens.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping.... Hyra?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag och Ida bokade resan!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Give me a call-Pauline, Melissa Horn-Hanna,allt med Lady Gaga.
The Veronicas- Untouched, Kings of Leon-Use somebody

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare helt klart... mer ledsen än någonsin. Men man måste ha det tungt för att uppskatta det som är bra...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat. Skrattat. Dansat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag grät alldeles för mycket,har gråtit tillräckligt för hela 2010 faktiskt.

18. Hur tillbringade du julen? 
Hos min mormor tillsammans med min familj och kusinerna en snabbis.

19. Blev du kär i år?

Nej... Det är inte så viktigt heller. VÅGA VARA SINGEL!

20. Hur många one night stands? 
Ett... ;) Med helt fel person.

21. Favoritprogram på TV? 
Biggest loser,Top chef,Project runway,Desperate housewifes,Seinfeld,South park
Nip/tuck och Californication. Och nya favoriten How I met your mother! Awesome ;)

23. Bästa boken du läste i år?
Hehe lästa bara två skönlitterära böcker i år. Massa kurslitteratur och kokböcker dock...
Den bästa: Den du inte ser. Sjuk besviken på tysk-dubbade serien...

24. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn!!!

25. Något du önskade dig och fick?
Ett schema på ett sommarjobb =)
Varm sommar!

26. Något du önskade dig men inte fick?

Pluggmotivation

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag hade familj och släkt hemma hela dagen,jag hade bakat massor och på kvällen kom kompisarna och fikade mer och drack alkohol. Genidrag att öppna vindunken kl 01.30...

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre tjaffs,mindre tårar.

30. Vad fick dig att må bra?
Träningen och mina vänner!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård som vanligt!! SKriker rätt ut varje gång han dyker upp i True blood! SNYGG!

Från stureplan.se.

32. Vem saknade du? 
Jag saknade Theo,Staffan,Ida och Niklas!


33. De bästa nya människorna du träffade?
Oj blev verkligen bortskämd med nya bekantskaper och vänner detta år!
Helen som jag träffade på sommarjobbet.
Jenny som jag hejat på innan genom Sarah men som sedan lärde känna under massagekursen.
Och Stina,my internetbuddy!

34. Mest stolt över?
Att jag klarar mig själv. Har egentligen aldrig tvivlat på det men det känns bra att jag trivs med att vara själv och jag trivs MED mig själv!

35. Högsta önskan just nu?
Att lyckan kommer med 2010! =)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja du.. jag vet inte om jag skagöra nån lista iår.. gjort den där 2 år nu. hmmm.. mitt år sög oxå röv, meeen jag hade lite bra oxå ! Vi får see..



KRAM .. och yes, du blir den första att låna.

faaan va snygga dom är. kort gör dom inte rättvisa.

2009-12-29 @ 16:44:45
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

men åh.. jag har gjort listan i två år.. det blir svårt att låta bli. de blir nog en för mig med.. kan ju va "kul" å komma ihåg lite..



nä de är 37or. fick byta.. men jag är en 36a i vanliga fall så dom är nog små i storleken.



PUSS nu.. ;)

2009-12-29 @ 17:03:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

fan va jag tjatar .. hahaha!!

2009-12-29 @ 17:04:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Det här året har verkligen sugit balle, verkar vara så för många ! Därför blir kommande år SÅ mycket bättre !

2010-01-05 @ 00:07:16
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0