Toppdag!

(Lägg märke till alla länkningar-bloggare är vi allihopa,allihopa,jag med och du meeeed ;)

Haft en kanondag idag! Följde med Kicki till Högskolan imorse sen åkte vi till Ica Maxi,Dollarstore för att sedan åka ut till Ikea och sedan lunch på Waynes på köpis.
Jag blev avsläppt på stan där jag strosade i några minuter innan jag köpte sushi och mötte upp Madde!
Vi åt och tog en 6 km lång promenad med Doris den vilde! Kändes nästan som att vara på dejt,vi har inte setts på 2 månader och det kändes nästan lite pirrigt när Madde sa att hon ville ses igen redan i helgen ;)
Men då jobbar ju  jag,har fullt ös hela veckan...
Tisdag: Skola,träning,kräftor? shopping med Ida,LÖN!
Onsdag: Träning,utgång?
Torsdag: Skola.
Fredag
: Jobba 14-21,träna?
Lördag: Jobba 07-14,fika/promenera med Helen,jobba 17-21.30,
Söndag: Träna? Jobba 14-21.45


Motion:
Torsdag: 10 min crosstrainer+gym+5km promenad
FRedag: 5 km promenad+ skitsvettig krogdans ;)
Lördag:-
Sndag:-
Måndag: 6 km promenad.
Jag har varit SLÖ.

IMORGON BÖRJAR JAG SKOLAN(ska läsa dubbelt i höst så kursen enligt den rekomenderade studiegången börjar på torsdag)! Min femte termin av sex på Hälsopedagogiska programmet! Tiden bara rinner iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0