Nytrimmad

BLÄ vad jag hatar att jobba kväll och sen jobba dag... Det suger! Har sovit typ 4 timmar inatt och jag vilade verkligen inte upp mig i helgen som var... Som tur är är jag ledig imorgon och på torsdag...  sovasovasova.
Nu: Jobba 08-16
 

Jag har fått en nästrimmer av pappa! Jag brukade tjuvanvända hans när jag var tonåring och jag fick alltid skäll för småtjejer ska ju inte använda nästrimmer tydligen... Men om man har långa,grova svarta hår i näsan(som SYNS) då?! Nu var det iallafall flera år sedan jag trimmade och det såg förjävligt ut. Ringde pappa för att få låna hans(äckligt nu när jag tänker på de...) men han "använde sin nästan dagligen" så han var lite motvillig. När jag kom hem från jobbet så låg det en ny nästrimmer på hallgolvet! Vad glad jag blev :D Nu är jag riktigt tjusig i snoken :D
Haha för mycket information?!
Men självklart ska jag inte använda min trimmer "nästan dagligen" eftersom håret finns är av en anledning men det får aldrig sticka ut igen  :S

Kommentarer
Postat av: madelene

haha, åh, vad jag skrattade, bästa blogginlägget! Detta känns som ett tabu-problem fler borde prata om!

2009-08-06 @ 09:45:33
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0