Peppad

Åh skrev ett inlägg men sen la internet av... sugit.

Jag och Tanja har bestämt oss för att vi ska skriva B-uppsats tillsammans och vi har spånat på ett ämne... Peppad!
Men det är man väl alltid i början.. modet kommer att åka som en bergodalbana.

IDAG: Läsa,läsa,läsa. Och börja städa lite... Får ju finbesök på fredag! Ska bli trevligt att dricka lite vin och kanske en utgång också? :)

5 veckor kvar!!!!!

Detta innebär att beach 2009 börjar om 5 veckor.. lite halvt iallafall. Men jag är ganska nöjd i nuläget. Skulle bjuda på bild i min nya bikini (höhö slisk ;) men kameran vill ju inte.

Gårdagens motion: 8 min cykling (hehe slöööö),gym-överkropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0