Manic monday

Nejdå ingen manic monday.
Skola 9.15-12 sen strosade jag på stan en stund innan jag möte upp Ida.
Vi hade jättetrevligt med fika på uteservering och vårspaning på kläder. Nu ska hon till Bali den lilla lyxliraren. Lite avis.
Tyvärr inga bilder... kameran har gett upp. Vet inte ehur jag ska lösa det,känns jättejobbigt. Jag har haft en digitalkamera klistrad i handen i 4 år nu :(
Bjuder istället lite bilder från äldre dar.
The best of Ida och Li aka Lida:

Ja herreguuuud.

Hade en skön stund på gymmet men sedan kom eftermiddagsrushen. Betalde 900 kr för att få gymma och simma i 4 månader... det svider men det är så värt det.
Nu måste jag läsa! Imorgon sätter vi igång med grupparbetet....

Gårdagens motion: 60 minuter löpning. Har ingen aning om hur långt jag sprang.

Kommentarer
Postat av: Ida

hihi, vi under våra glansdagar <3

2009-04-06 @ 22:52:21
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jepp fredag blir bra :) ser framemot att se din lægenhet också .. woho!

2009-04-07 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0