Tillbaka!

Nu är äntligen datorn och älsklingen tillbaka från Jönköping!
Det har varit smärtsamt att vara utan båda kan jag säga... nu "får" han inte åka iväg såhär länge under restan av året :P

Helgen hade sina höjdpunkter.
Kicki och jag drack vin och gick till Hang loose i lördags,träffade massor av gamla klassisar från mellan-och högstadiet och det var riktigt kul trots att jag druckit alldeles för mycket!
Sen blev det en onödig efterfest till kl 05.00 och jag vaknade på söndagen med tillhörande baksmälla.
Efter att ha spytt 3 ggr och besökt toaletten med ändra änden minst lika många gånger förstod jag att det inte bara var vinet som spökade,konstaterade att jag fått någon slags magsjuka och kräktes 2 ggr till.
Fick i mig lite käk framåt 19.00-tiden men vaknade på måndagmorgon och spydde 2 ggr igen.
Men nu mår jag kanon och ser fram emot att ha kul resten av veckan!

Onsdag:Gymma,sola och bada på fjärran om vädret tillåter.
Får min födelsedagsmiddag av Kicki på kvällen :)
Torsdag: Körlektion,träffa Theo och simma.
Fredag: Midsommar i Bergby!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hoppas vädret tillät sol och bad idag!



2008-06-18 @ 13:48:12
URL: http://starletsgym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0