Nu har vi kommit igång


Malaysia! Ta mig tillbaka...

Jag och Madde har kommit igång med träningen nu,så kul!
Jag har simmat 3-5 ggr i veckan länge nu men jag vill göra mer!
Igår var vi på gymmet och idag gick vi dit igen och körde kondition!

Såhär kommer en typisk träningsvecka se ut:
Måndag: Friskis och svettis-Medelpass
Tisdag: Vila,ev simma
Onsdag: Gym
Torsdag: Friskis och svettis-Medelpass
Fredag: Gym
Lördag: Simma
Söndag:Vila,ev gym

Nu ska jag ut med Lill-babs,sen ska jag hoppa i sängen.
Ska upp tidigt och simma imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt när man verkligen kommer igång med sånt!



Jag ska nog börja gymma i skolans gym till hösten, jag lider lite av gymskräck och vill inte gärna göra det själv men jag tänkte att eftersom tjejerna har ett eget gym på skolan så borde det kännas lite lättare att börja där och så småningom kanske våga mig på ett annat gym!



2008-06-25 @ 11:26:46
URL: http://dementedwhore.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

fan va härligt!!

och hurra för gymmet=)

2008-06-25 @ 17:08:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0