Buddy

Jag har en tränings-buddy!
Underbart.
Jag känner mig osäker på friskis och har inte vågat gå till gymmet men nu kör vi gång!
Ska bli så jävla kuuul :D


My buddy and I.



Föresten var Friskis roligare än vad jag minns.
Fast under uppvärmningen tänkte jag:
-Guuud det här skulle kännas så mycket bekvämare om jag druckit ett glas vin eller två!
Tyvärr var ledaren rätt dålig,hade skumma dance-moves,sa inte till när hon bytte övning och det var inte tillräckligt ansträngade tyckte jag,blev lite svettig men jag vill ju bli sjöblött och spyfördig om jag ska utsättas för att träna med 100 andra till taskig musik.
Men förhoppningvis är det en bättre ledare nästa gång!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

JA!! det gäller så skynda dig dit!!

va söt du var btw..=)

2008-06-11 @ 15:02:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: sarah

Vad härligt att det fungerade för dig i alla fall! :)



Tyvär så vet jag inte om jag skulle kunna bo med Ola i hans lilla rum faktist, det skulle säkert gå men jag vet inte om han vill dela det lilla utrymme han har med mig på heltid sådär. haha XD Jag bor nästan där från och till som det är redan iof :P

2008-06-11 @ 20:39:22
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0