Owes

Idag körde jag bilen alldeles själv för första gången!
Det var galet kul.
Hämtade upp mamma och vi drog till Owe Jansson.
Det blev en hel del grejer som disktrasor,ispåsar,matolja och så fick jag massa rengöringsvätskor av mor.
Sen åkte vi till secondhanden i Valbo och jag köpte en söt röd/orange skjortklänning som hänger på tork nu,bild kommer sen!

ÄCKEL: Lillbabs har haft diarre i några dagar nu... Imorse hade hon bajsat ner hela toaletten,på mattan och lite i soffan.
Blir något frustrerad,hon är ju så go och skäller aldrig så hon säger ju inte till att hon vill gå ut. Helt tyst och still och lider.
MEN FÖR FAN,SKÄLL HUNDJÄVEL!

Men jag kan ju inte vara arg på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0