Korvfest

Igår var det party!
Jag och Madde tog bussen hem till Niklas och kikade på hans fina lägenhet.
Den är verkligen fab,madde kunde inte sluta med komplimangerna.
Vi snackade skit och lyssnade på music,sen kom Timmy och vi drog till Thomas som hade 20 årsfest tillsammans med Oskar,det var ett överflöd av korv,nästan inga tjejer.
Det första som händer är att Oskar D råkar hälla en drink över mig. Det satte tonen för kvällen då jag drack det jag hade och drack det som bjöds(sprit),jag blev askalas-rookie mistake.
Men jag hade jävligt kul ändå :)

 
1-Fina Madde på bussen till Stigslund.
2-Jag och Niklas i hans snygga lägenhet.
3-Timmy gymmar på samma ställe som oss,kika bondebrännan!
4-Jag och Madde
5-Isak och jag gick i samma klass i 13 år,en väldigt bra kompis.
6-Jag rökte pipa!

Fler bilder på bilddagboken

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni ser ut att ha haft jättemysigt! =) du börjar få riktigt långt hår Li, så fin =)

2008-07-13 @ 21:27:36
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: madde

Vad het du var på alla bilder! Fyfan vad pinsamt att jag spände mig, armen ser ut som en pinne. Haha.

2008-07-13 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0