Ett steg närmare

ÅNGESTFRI.
Köpt en nackmassage-grej till Gunnel,som jag är tomte åt,tror att det blir bra=)

Dagen började på gymmet och jag kunde springa hela 22 min i hög hastighet innan jag fick ont i knät.
Sprang 5 min till sen gav jag upp. Vill inte pusha för mycket. Tänk om jag "härdar ut" oc h så säger det knak och knät är förstört för alltid. Jippi liksom. Hellre det säkra före det osäkra.

Jag och Madde lunchade på Sahflors skafferi,det var buffé,helt okej,jag hade nog väntat mig lite mer roliga anrättningar.
Sen har jag julklappsletat hela dagen.
Nu står tvättstugan på schemat och ikväll ska jag och LB hem till Fredde och Madde och mysa.

Gårdagens motion:
gym-ben
Steg: 15.003 st


Kommentarer
Postat av: emma

Kanske är det som är problemet, att du kör i för hög hastighet på för kort tid?

men tråkigt med sånna skador =/

2008-12-20 @ 06:56:27
URL: http://pemmylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0