2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började träna på gym i juni!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mje tre av fyra..
- Fortsätta träna duktigt
-Ta körkort
-Måttligt med alkohol
- Umgås mer med klassen
De tre första gick bra ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej! Inte en hoppas jag,alla är för unga :)

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej!

5. Vilka länder besökte du? 
Malaysia i mars,Litauen i april och Finland i augusti!


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
Pengar och varm sommar

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  
7/7 när jag tog mitt efterlängtade körkort!!

8. Vad var din största framgång 2008? 
Självklart körkortet men att jag gjorde allt som jag låg efter med istället för att ge upp!

9. Största misstaget?
Att vara borta från skolan så mycket...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit ovanligt frisk i år! Jag mådde skit efter att jag tagit bort halsmandlarna!

11. Bästa köpet?
Datorn såklart!

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Resor och shopping! Och även en del restaurangbesök...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När resan till Malaysia bokades var jag riktigt glad :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Inte min favoritlåt men Jason Mraz med I´m yours har ju spelats sönder detta år...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare helt klart... det ska jag ändra på!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag har slösurfat,slötittat på tv väldigt VÄLDIGT mycket
 
18. Hur tillbringade du julen? 
Hos familjen Linderstam

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Hur många one night stands? 
Inte ett enda alls.. har aldrig haft något!

21. Favoritprogram på TV? 
OJ OJ OJ.  Biggest loser,Top chef,Project runway,Desperate housewifes,Seinfeld,South park
OCH BÄSTA: Nip/tuck och Californication.

23. Bästa boken du läste i år?
hum... jag kommer inte ihåg vad den heter... läste den i Malaysia iallafall. Om en man som var advokat mot prostitution men som själv köpte horor. Den var helt ok men allt annat var sämre.

24. Största musikaliska upptäckten?
Kate Nash!

25. Något du önskade dig och fick? 
Malaysia!

26. Något du önskade dig men inte fick?

Hehe ett ordentligt sommarjobb?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag hade familj och släkt hemma hela dagen,jag hade bakat massor :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Varm sommar och en massa pengar.

30. Vad fick dig att må bra?
Träningen!

31. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Men hallå! Alexander Skarsgård!

Från stureplan.se.

32. Vem saknade du? 
Alla mina vänner har ju flyttat... jag saknade Theo,Staffan,Kicki och Ida.


33. De bästa nya människorna du träffade?
Dijana!


34. Mest stolt över?
Att jag tog körkort trots att jag hade kasst socialt stöd,girig körlärare samtidigt som jag pluggade heltid på högskolan med en hundvalp hemma.

35. Högsta önskan just nu?
Att jag får en fin avslutning på 2008 :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv! Det var jättetrevligt! Hoppas du hittade några underkläder ;)



Har bestämt mig ang fredag nu, vi ses på fredag helt enkelt :)

2008-12-30 @ 19:09:38
URL: http://idaolsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:...

de gjorde du rätt i:)

kul å läsa den!!



och de roligaste är att de syns vilken typ av grabbar du gillar.

nog ser jag en liten likhet på putte och stellan;) faktiskt!



KRAM

2008-12-30 @ 23:04:52
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

heheh kul läsning tror att jag tar och gör en sån här jag med..=)

Gott nytt år på dig..

2008-12-31 @ 14:30:46
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0