Putte Love beskriver mig!

Putte love beskriver mig som flickvän!
Han tvingar mig,jag tvingar honom.


Vad heter hon
: Li Skarp

Vad har hon för favoritfärg?: Alla färger

Vad har hon för ögonfärg?: Mörkbruna

Klädstil: Färgglatt

Har hon färgat håret nån gång: Mycket förr,lite nu.

Längd: kort

Har hon klippt sig någon gång: En gång rakad,det var lite läckert.
Eller Gi joe som jag kallade henne.

Har hon piercat sig: Naveln och tutten.

Har hon några tatueringar:  Nej

Dricker hon: Ja fast hon blir arg när hon gör det...

Röker hon: Nej absolut inte.

Vad har hon för mobil: Sonyericsson

Vad vill hon bli när hon blir stor: Anställd och välbetald

Vad har hon för färg i sitt rum: Mycket vitt,stilrent,mycket färgglada detaljer.

Har hon någon/några systrar:  Det räcker med en Skarp.

Har hon någon/några bröder: Ja,Jens

Är hon född i sverige?:  Men kan ju inte tro det egentligen,men jag tror att det är så.

Vad är hennes favoritmat?: Allt från en fin resturang,skaldjur!

Vilken mat hatar hon?: Min mat

Vad tror du att hon skulle göra om hon vann 1 miljon: Äta ute-oftare! Resa lite.

Vad brukar hon göra efter jobbet: Sova
 
Vad heter hennes pappa och mamma: Göran och Ulla

Har hon bråkat med nån någon gång: Nja folk är mest elaka mot henne. (Bajsgubben)

Vad brukar hon göra på helgerna: Pussas med mig

Vad har hon för musiksmak: Ja säg det... lugnt och fint.

Brukar hon svära mycket?:  Nej nästan aldrig.

Vad för bil kör hon?: Opel vectra

Hur/var träffades ni första gången?: Hemma hos henne

Vad är hon rädd för?:
Fåglar

Vad påminner dig om henne: Hennes lukt och stora vantar.

Vad var det första hon sa till dig: Hon skrattade åt mig. Inte på de bra sättet.

Vad var det första du sa till henne: Följ efter dvärgen

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Fina saker

Är hon beroende av något?: Läppsyl och det gillar jag inte!

Vad kallar du henne: Babylove och morsan

Vad kallar hon dig: Puttelove och sleepypoo

Tränar hon: Fan hela tiden.

Hur länge har ni vart tillsammans: 2 år och 5 månader den 11 aug.

Hårfärg: Redhead

När fyller hon år: Ingen aning. 23 nånting

Om du skulle ge henne en blomma då hon fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Hon skulle inte bli glad för en blomma.

Om du skulle beskriva henne med 3 ord, vad skulle de vara?: Glad,ärlig och sexig.

Gillar du henne?: Love her a lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0