En lugn och härlig helg

Åh så skönt med en lugn hemmahelg! 
I fredags var jag på efterkontroll på mvc och fick en kalldusch när vi läste min journal... Får förhoppningsvis veta mer imorgon men har haft ett tunt täcke av ångest över mig och min värdelösa livmoder i helgen. Ska skriva mer om det en annan dag. 
Vägde även in Otto som blir 2 månader imorgon,5665 gram&56.5 cm.
Vi åt hemmagjord pizza på kvällen och Vira somnade i matstolen🙂
Igår åkte Fredrik&Vira snowracer medans jag&Otto gick den längsta promenaden sen han kom,hela 40 minuter hehe. Vädret är så jäkla lynnigt här,-22 ena dagen för att bli +5 två dagar senare och svinhalt. 
Idag åkte Vira&Fredrik till farmor och farfar och Otto sov så snällt så jag hann träna så länge som jag ville,äta mellis och duscha! Lyx! Nu är jag laddad inför en ny vecka😊






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0